LOTUS-Simulator
Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tworzenie zwrotnic mechanicznych.
#1
1. Tworzymy 4 tory, z czego dwa to zwrotnica w pozycji "+", jeden to pozycja "-", a ostatni to tor przed zwrotnicą.
[Obrazek: kmUjKsP.jpg]

2. Rozpoczynamy tworzenie pozycji "-" od toru gdzie będzie zaczynać się zwrotnica.
[Obrazek: 5tnoSnB.jpg]

3. Kończymy dodawanie rozjazdu do toru pozycji "-"
[Obrazek: vf7UnK4.jpg]

4. Gotowe, w celu zmiany pozycji zwrotnicy w grze używamy "G"
Matt Cubis napisał 09.10.2019, 16:05:
Małe poprawki stylistyczne.

#2
Drobna, ale istotna uwaga: budując zwrotnicę uważamy także, żeby łączenie odcinków szyn nie pokrywało się z ich skrzyżowaniem — w przeciwnym razie LOTUS nie potrafi wygenerować krzyżownicy, co widać na screenach w tymże poradniku.

#3
(09.10.2019, 18:09)MichauSto napisał(a): Drobna, ale istotna uwaga: budując zwrotnicę uważamy także, żeby łączenie odcinków szyn nie pokrywało się z ich skrzyżowaniem — w przeciwnym razie LOTUS nie potrafi wygenerować krzyżownicy, co widać na screenach w tymże poradniku.

W najbliższych aktualizacjach LOTUSA ma być to naprawione.



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości